Page 176 - Θέκλα Πετρίδου | Και οι άνδρες έχουν ψυχή
P. 176
Ο εθισμένος στο ίντερνετ
Το να ασχολείται κανείς συνεχώς στο διαδίκτυο αποτελεί ένα από τους πιο μοντέρνους
εθισμούς. Άντρες και γυναίκες μπορούν να εθιστούν στο διαδίκτυο και να περνούν όλες τις
ελεύθερες ώρες τους μπροστά από μιαν οθόνη υπολογιστή. Όταν ο άνθρωπος ζει μόνος,
αυτός του ο εθισμός θα επηρεάσει μόνο τον ίδιο. Αν βρίσκεται, όμως, μέσα σε μια σχέση,
τότε θα υποφέρει και η σχέση του. Οι σχέσεις θέλουν χρόνο, ενέργεια και σημασία για να
στηθούν και να διατηρηθούν. Ο εθισμένος στο ίντερνετ μόνο με μια «διαδικτυακή
γυναίκα» μπορεί να δημιουργήσει σχέση!
Αν είστε ήδη σε σχέση με ένα ιντερνετόπληκτο, πάρτε το απόφαση πως δεν αλλάζει αν δεν
πάρει βοήθεια από ειδικό. Όπως συμβαίνει με όλους τους εθισμούς, το άτομο που
εθίζεται, έχει γενετική προδιάθεση για εθισμό και είτε έχει μια υποθάλπουσα κατάθλιψη η
οποία τρέφει τον εθισμό είτε ο εθισμός προκαλεί μια μακροχρόνια ελαφριά κατάθλιψη. Οι
ειδικοί ακόμη δεν είναι σίγουροι. Οπόταν, χρειάζεται βοήθεια από ειδικό για να μπορέσει
να απεξαρτηθεί και να θέλει και ο ίδιος. Αν επιμένετε και θέλετε να είστε μαζί του, κάντε
μια συνεχή σύνδεση στο διαδίκτυο και μιλάτε του από εκεί. Είναι πολύ πιο πιθανόν να σας
απαντήσει παρά αν στέκεστε δίπλα του και του απευθύνετε τον λόγο. Και πολύ πιθανόν να
κάνετε και διαδικτυακό σεξ. Χωρίς φόβο από ΣΜΝ και ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες και
φυσικά, ανεπιθύμητη συναισθηματική εγγύτητα!
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12
ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΓΙΑ ΠΡΙΓΚΙΠΕΣ
Οι γυναίκες ζητούν αντικρουόμενα πράγματα από τους άντρες. Τους έχουμε μπερδέψει!
Γύρω μου οι άντρες παραπονιούνται πως δεν έχει γυναίκες. Κι οι γυναίκες πως χάθηκαν οι
άντρες. Το παιγνίδι των ερωτικών σχέσεων έγινε πολύπλοκο.
Παλιότερα ήταν ιδιαίτερα απλά τα πράγματα.
Παντρευόσουν κάποιον είτε επειδή ερωτευτήκατε και σε ζήτησε, είτε γιατί σου τον
έδωσαν. Και αυτό ήταν. Είπαμε, το ταμπού της παρθενίας βοηθούσε πολύ στο να μην
υπάρχει μέτρο σύγκρισης για τη γυναίκα. Και για τον άντρα, οι προγαμιαίες εμπειρίες ήταν
ιδιαίτερα περιορισμένες ή ανύπαρκτες και λόγω συντηρητισμού της κοινωνίας, επίδρασης
της θρησκείας και έλλειψης προσφοράς, πέραν των οίκων ανοχής.
Έτσι η ευρύτερη οικογένεια και κοινότητα ήταν ιδιαίτερα υποστηρικτικές στη διατήρηση
αυτής της σχέσης.
176